"Correct gedrag in taal en houding, dat typeert de mensen van TSS. Representatief!"

- Marc Klaassen / Directeur -

Bij sommige bestellingen zullen onze bezorgers het enige klantcontact hebben wat er plaatsvindt tijdens het gehele aankoopproces. Als TSS Transport Service dragen wij bij aan de gehele koopbeleving van uw klant en dienen zo als verlengstuk van uw bedrijf en service. Wij zien ons daarom niet slechts als de bezorgers van uw product, maar zien onszelf “in dienst” van uw bedrijf.

Service centraal, daar staat TSS Transport Service voor. Wij willen zowel u als de consument ontzorgen. Zodra het afleverproces van start gaat, informeren wij zowel u als opdrachtgever, maar uiteraard ook de klant zorgvuldig. Uw klant ontvangt van ons bericht over de verwachte levertijd en u houden we op de hoogte van de status van aflevering. Onze medewerkers stellen zich voor en vertellen vooraf wat ze zullen doen en vragen achteraf of alles naar wens is.

Nadat wij uw product op de plaats van bestemming hebben afgeleverd, maken onze bezorgers foto’s als “Proof of Delivery”. Hiermee bieden wij een stukje garantie voor uw bedrijf. De consument kan na aflevering pinnen bij onze bezorger. Snel, efficiënt en weer klaar om uw volgende product te bezorgen.

De nette bezorgers

Wanneer er elektrische apparatuur door ons bezorgd wordt, nemen wij de eventuele oude apparatuur meteen mee. Zie ook de pagina Duurzaamheid. Uiteraard doen wij ook dit met uiterste zorg en precisie, zodat de klant er niet of nauwelijks omkijken naar heeft. Ook verpakkingsmaterialen nemen wij direct mee en worden vervolgens door ons op een duurzame manier afgevoerd.

Waar het op neerkomt? Dat wij doen wat wij beloven. Daarom is uw klant bij ons ‘in goede handen’.